Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Adventsfika.

Publicerad 2009-11-29 21:51:59 i ,

Har haft en mycket trevlig kväll med fika hos Jennie och Henke. Malin och Luva var där också.
Satt och snackade om allt möjligt, bland annat mens och klimakteriet, vilket uppskattades av Luva. :)
Gullade med Signe lite också, lilltjejjan är så söt. :)

Blev en skön promenad hem. När jag kom hem bytte jag till myskläder, och käkade lite müsli till kvällsmat. Kollar på Jeff Dunham - Arguing with myself på dvd och skrattar som fan. xD

Ska snart sova, börjar bli trött. En ny arbetsvecka är i antågande... Fy fan. :/







Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-11-30 09:04:07

Jättekul att du kom! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela