Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Telefonförsäljare.... *suck*

Publicerad 2009-08-24 20:53:23 i ,

Måndagkväll, runt 20:30.

*telefonen ringer*
Jag; Ja, det är Thina..
Telefonförsäljare; Hej, jag söker Thina!
Jag; Ja, det är jag...
TF; Hej, jag ringer från blah-blah-blah och undrar vad du har för el-abonnemang.
Jag; Jag har E-On och....
TF; Men du, jag har ett erbjudande här om ett billigare avtal som gör att blah-blah-blah... osv.
Jag; Ja, ja, men hörrödu...
TF; Ja?
Jag; Kan jag få ditt hemnummer?
TF; Va??
Jag; Ja, så jag kan ringa dig på din lediga tid, för just nu ringer du på min lediga tid, så jag kan ju ringa dig imorrn eller nåt, när är du ledig??
*klick*
Jag;
Hallå?

Jag vet, han gör bara sitt jobb, men att ringa 20:30 på kvällen stör mig en aning! Men jag tror inte att just han kommer ringa till mig igen i alla fall, hoho...

Det var bara det...
Säger så, hejs!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-25 01:28:26

PAOW OCH DESSIE BRÅKAR IGEN!!!

Någon som inte hann läsa Dessies inlägg som svar på tal på Paows inlägg?



Vi har det på vår blogg, bara att spana:

http://wesee.blogg.se/2009/august/inlagget-dessie-tog-bort.html#comment

Postat av: Ellie

Publicerad 2009-08-25 12:54:31

sv.Det är ett bäst citat, så jag förstår vad du menar. Teehee förresten..jag brukar vara ungefär likadan mot telefonförsäljare själv. De brukar vara duktiga på att ringa precis när man äter.. :/



Peace!

/Ellie

Postat av: Mattias"G-sson"Gunnarsson

Publicerad 2009-08-25 22:41:18

Det är rätt Thina :)



// G-punkt

Postat av: Gossip girls

Publicerad 2009-09-03 00:13:50

vill du läsa om Paow&krilles "kärlekshistoria", bloggbråk, bloggarnas hemligheter och lögner plus mycket mera som bara en gossip "skvaller"blogg kan erbjuda ? kika då in på bloggen om du vill få koll på det senaste inom bloggvärlden http://www.skvalleribloggvarlden.blogg.se

Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Publicerad 2009-09-07 09:19:38

Godmorgon ! :) Vad ska du hitta på idag ?

Postat av: Em

Publicerad 2009-09-08 14:17:30

Jag förstår inte att de får lov att ringa så sent, stör mig också jättemycket på det. Ska de ringa kan de väl hålla sig till innan klockan 17 tycker jag.

Postat av: Karro

Publicerad 2009-09-08 15:19:58

skönast är min teleförsäljare!



Hej jag ringer från bla bla bla har du tid ett par minuter!



Nej jag lägger förtillfället tre övertrötta barn.



Ok men jag vill iaf berätta för dig att vi har ett fin fint erbjudande för dig!



Va?? Hörde han så dåligt eller vad??

Nä dem borde utrotas!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela