Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Sverige <3

Publicerad 2013-06-06 10:08:42 i

Idag är det Sveriges nationaldag. :)
Dagen ska spenderas i Linkan för min del,
med mina fina vänner. Vi ska hänga i Trädgårdsföreningen och
grilla och spela minigolf. 
De andra ska väl ut på krogen senare, men jag jobbar imorrn, så det
får bli tidig hemgång för min del. :)
Jag ska ha min nya klänning på mig idag tänkte jag.. :)
Måste vänja mig vid att gå ute i klänning, är ju inte van att ha klänning,
och känner mig lite obekväm i det vissa stunder.. Men va fan.

Sitter och dricker kaffe nu och sminkar mig lite, ska snart möta upp Micke vid Willys,
ska handla lite att dricka. Får väl bli cola. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela