Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Jodå.

Publicerad 2013-01-20 09:40:41 i Tejjnas tankar.,

Har varken haft ork eller lust att blogga nåt på senaste tiden.. Har mest jobbat och haft mycket med teatern på helgerna.
Men sen i onsdags har jag legat sjuk i nån form av influensa. Fick gå hem vid lunch i onsdags, pallade inte att jobba, hade ont i hela kroppen, hade feber och mådde pyton.. Låg däckad hela torsdagen och fredagen, men på fredagkvällen var jag tvungen att masa mig ur soffan och jobba lite med teatern. Segaste kvällen nånsin, tror febern kom  tillbaka en sväng under kvällen, så när jag kom hem däckade jag i sängen. Igår mådde jag lite bättre, förutom den där jävla hostan som inte ger mig sig.. 
Men det var inte lika segt på teatern igår, det var jättebra publik som skrattade massor. 

  


Idag mår jag skapligt. Hostan verkar ha gett mig sig *ta i trä* och jag har inte så ont i kroppen längre. 

Ska snart ta och fixa lite här hemma innan jag ska iväg till Kulturhuset. Idag kommer mams och paps och tittar. :) 
Ska nog ta och baka nåt till ensemblen ikväll.. Om jag orkar.. Måste fixa matlåda till imorrn också.. Och så får jag evenetuellt besök idag eller ikväll, av min kusin och hennes flickvän. Får se om och när de hör av sig.. :)

Nu ska jag ta en dusch. Morsning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela