Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Känslor.

Publicerad 2013-12-18 22:46:00 i Tejjnas tankar.,

Försiktiga steg.
Gå varligt fram. 
Han tycker om mig.
På riktigt.
Och jag tycker om honom så mycket.
Jag blir varm i hela kroppen 
när jag får krama honom.
Känna hans armar om mig. Hans
andetag mot min hals.
Det känns så bra.
Men vi tar en dag i taget.
Framtiden är vår.

 

Kommentarer

Postat av: Dennis

Publicerad 2013-12-19 00:56:12

Hej Tejjna,

Jag gillar din blog!

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-12-19 09:17:56

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela