Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Utmanad!

Publicerad 2012-05-31 21:24:15 i Tejjnas tankar.,

Christoffer, eller Gaymasen som han också kallas, gav sina läsare (mig bland annat) ett gäng frågor som han vill att vi ska besvara, så atteeee... here I go. :)

1. Vad är det bästa med MIN (the one and only - Gaymasen) blogg? - Efter att jag läst ett nytt inlägg lämnar jag alltid sidan med ett leende. Du får mig att le! :) Du skriver alltid roliga inlägg om allt möjligt, och inget inlägg är det andra likt. :) 

2. Om du fick vara ett djur vilket djur hade du valt och varför? - Katt! Helt klart. Jag ser på mina katter. De sover, äter, skiter, och sover igen. Så skönt! Jag vill också.

3. Om du får chansen att skriva en bok om hur du levt ditt liv hittills, vad skulle den boken få för titel? - Får nog bli mitt favoritcitat från en låt med Rammstein, fast översatt på svenska; Gud vet att jag inte vill bli en ängel.

4. Hemsk fråga men om du måste välja - cancer eller alzheimers? - Hellre cancer då.. Då kan jag åtminstone minnas mina släktingar och vänner innan jag dör.

5. Värme eller kyla? - Lagom värme. ^_^

6. Mac eller PC? - PC.

7. Bada i ett kallt hav och få kallsup med saltvatten var femte minut eller bada i en varm, kolsvart sjö samtidigt som du vet att ett gigantiskt (o)djur simmar runt där någonstans? - Men förbankat också, vilka jobbiga frågor!! Men jag kör på kallsupar då.. 

8. Om du fick välja att ha sex med vilken person du vill i heeela världen, vem hade du valt? - RICHARD Z KRUSPE!!!!!!!!!!!!!


9. ÄRLIGT nu, vad är vackrast, penis eller snippa? - Inget av dem är särskilt vackert.. Men glor ju hellre på en snopp i så fall.

10. Om du fick träffa antingen president Obama och vara med och påverka samt ändra EN (vilken du vill) fråga i samhället eller träffa Lady Gaga och festa med henne en hel vecka samt få en miljon - vem hade du valt? - Meeeen, ge dig! Politik är inte min grej, så jag skulle festa med Gaga, gillar, ju hennes musik, och en miljon skulle ju inte sitta helt fel. :)





Thank you, and good night.

Kommentarer

Postat av: Gaymasen

Publicerad 2012-06-01 10:13:58

Tack att du tog dig tid att svara. Kul att läsa! :)



Jag skulle också valt katt, fast jag är hundmänniska. De har det mycket lättare. De tar ingen skit och bara gör vad de vill, haha.



Postat av: Gaymasen

Publicerad 2012-06-03 11:57:19

Men näääej. Den var ju sååå seg och sååå dålig hela filmen. De drog något klyschigt, dåligt skämt ibland som jag "hö"-ade åt. Men no more. ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela