Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Förbankade...

Publicerad 2012-05-23 19:11:08 i Tejjna är arg!,

Jädra elektriker!
Min hyresvärd meddelade förra veckan att det skulle
komma elektriker denna vecka och fixa lite i lägenheten,
och att de skulle gå in med huvudnyckel. Visst, inte mig emot,
gör ert jobb.
När jag kom hem stod köksfönstret öppet. 
Elektrikern hade faaaan ingen rätt att öppna fönstret och låta
mina katter gå ut! De får inte vara ute när jag inte är hemma!
Och dessutom hade idioten inte stängt fönstret
när han lämnat lägenheten!! Vem fan som helst hade ju kunnat ta sig in
genom fönstret! Jag bor på bottenvåningen, och det är inga direkta svårigheter
att ta sig in om man skulle vilja. 
Idiot!!
Har mailat företaget elektrikern kom ifrån, och hyresvärden om det inträffade...

Kommentarer

Postat av: Gaymasen

Publicerad 2012-05-25 10:42:05

Bra! Slarvigt och dumt gjort av hen.



Sv: Eller huuur! Eller så slickar man på fingrarna och drar längs med chipssidorna ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela