Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Överlevde..

Publicerad 2012-07-17 05:39:43 i

Jag överlevde första dagen på jobbet efter semestern. Men satan vilken träningsvärk jag har i låren nu.. Inte gått i så  många trappor på fyra veckor liksom... uuh.
Inte så mycket annat att skriva om just nu.. Sitter och dricker kaffe nu, och ska snart åka till jobbet.
Morsning.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-07-17 13:32:23

Brukar du använda graffitinagellack?? Jag har provat några gånger och det blir inte bra, så skulle behöva lite hjälp!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela