Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Brrrrr, så kallt!

Publicerad 2012-07-17 19:52:13 i

Idag har jag jobbat. Ont som fan i låren, jävla träningsvärk, försvinn!!
Lilla lillebror åkte med hem idag, han slutade lagom när jag slutade. :)
När jag släppt av brorsan hemma åkte jag och handlade.
Mötte Micke, och vi snackade lite om vi skulle åka och bada om
vädret tillät, men självklart skulle de ju börja regna när vi skulle hem från affären,
men vi avvaktade lite, jag fixade lunchlåda, och käkade lite,
och efter 18 så tittade solen fram igen och molnen skingrade sig,
så vi tog på oss badkläderna och drog till Bysjön!

Vi är lite av badkrukor båda två, men efter viss tvekan hoppade vi, och det var skitkallt först!
Men vi stannade i vattnet och flöt mest runt tills värmen började komma tillbaka.. :)
Drog hem igen efter 20 minuter ungefär.
 
Så nu sitter jag i badrock och myser. Ska snart ta mig en varm dusch. :)



Morsning.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela