Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

3 föreställningar kvar.

Publicerad 2012-08-29 21:21:35 i

Tjingaling. 

Början av veckan har bara bestått av jobb. Men imorrn kör vi föreställning nummer åtta! Sen har vi bara två föreställningar kvar.. :( Kommer sakna alla som fan när det är slut. *wääh* 
Planerar att busa lite på sista föreställningen, som nästan är en tradition att göra, hehe.. tänker icke avslöja vad, men folk lär bli överraskade. :) 

Ska snart ta mig en dusch. Har packat väskan inför morgondagen, då jag inte ska hem emellan, utan direkt till Kisa efter jobbet. Och så har jag städat lite hemma, vattnat blommorna, och diskat. Kommer ju hem runt midnatt imorrn, så jag har ingen lust att komma hem till en lägenhet som ser ut som fan... 
Fredag blir också att dra till Kisa direkt efter jobbet. Och på lördag morgon ska jag tvätta. Får nog bli en ordentligt städning av lägenheten också.. Drar nog igång dammsugaren samma tid som förra lördagen, muahaha! Va fan, får inte jag sovmorgon får inte nån annan i huset det heller. :) 

Har fått nya grannar också förresten, mitt emot min lägenhet. Alltid trevligt. Det är ett par, som har hund. :) Killen verkar trevlig, han hälsar i alla fall. :) 

Nu ska jag duscha. Morsning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela