Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Och veckorna flyger förbi...

Publicerad 2011-03-31 05:27:21 i Tejjnas tankar.,


Torsdag redan. Det var ju måndag nyss?

Blir lugnt idag på jobbet. Skönt, för en gång skull. 

Har inget att skriva om egentligen, kände bara för en uppdatering. Lär mig min nya telefon mer och mer, och igår installerade jag Angry Birds, det är ju så jäkla kul! 

Första gången jag testade det var på Jonnas Ipad, och då var det lite lättare eftersom skärmen är större. 
Men jag spelade massor igår och vande mig tillslut vid skärmens storlek. :P


Sitter och försöker få i mig frukost nu. Gillar inte att äta på morgnarna, för jag har ingen aptit, så jag måste tvinga i mig smörgåsar och flingor.
Kaffe däremot går ner utan problem. Beroendeeeeee....!

Nahe, ska väl ta och dra på mig lite kläder nu..

Mmmmmbye!

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-04-01 06:05:48

Jag har också svårt att äta för tidigt på morgonen. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela