Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Juldagen.

Publicerad 2010-12-25 17:43:30 i ,

Trevlig dag igår. Mycket mat och annat gott. :)

Fick många fina julklappar, tack så mycket familjen. :)
Fick massa dvd-boxar och filmer, så det blir att plöja ett tag framöver. :P

1; DVD:er. Trolltyg i tomteskogen, Jul i Kapernaum, Toy Story 3, Lost 3 och 4, Grey's Anatomy 4.
2; Tiger. :)
3; Ljusslinga i form av handväskor. :D Jag är ju väskoholic. :P
4; Fukost-set.
5; Bok, "Varför gråter inte Emma?"
6; Parfym och plånbok.
7; Packpåse. :P
8; Brorsan var tomte. :)
Fick en kalender med döskallemotiv också och en "Bad hair day"-mössa, men glömde fota dem.



Idag har det varit slappt som fan. Har varit uppe hos mamma en sväng, och varit och handlat lite.
Blir bara att slappa ikväll, har varken ork eller lust att dra till Gruvan ikväll.. Förresten lär väl halva Åtvid vara där, ännu en anledning till att inte gå dit och trängas med alla..
Imorrn blir det mellandagsrea! Jag ska köpa nåt att ha på mig på nyårsafton, och ett par julkalendrar, Dieselråttor&Sjömansmöss, och om den finns, Ronny och Julia. :)

Vi säger så, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela