Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Tråkig lördag.

Publicerad 2012-05-12 09:58:23 i Dagens I-landsproblem.,

Blir nog en tråkig lördag
också verkar det som.
Ville åka på Kisa marknad,
men det blev inte så.
Skit samma.

Blir väl att ligga i soffan
hela dagen eller nåt.
Ska neråt en sväng bara
och handla lite.

Kommentarer

Postat av: Gaymasen

Publicerad 2012-05-13 08:56:13

Och idag blir det en rubrik: ROLIG söndag, eller hur? ;-)



Och ja elak kärring ser jag minst sagt ut som på den bilden, haha.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela