Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Fredag dååårååååå....!!

Publicerad 2012-05-25 18:50:45 i Tejjnas tankar.,

Sitter och chillar, lyssnar på Spotify och dricker en
bacardi breezer. :) Ska snart ut på balkongen
och sätta mig en stund. 
Fick samtal igår från elektrikern, (se föregående inlägg)
och han bad om ursäkt för att han öppnat fönstret. Fick
dock inte förklaring varför han öppnat, men ursäkten uppskattades
i alla fall. 

Imorrn bitti ska jag tvätta, och gå och handla en sväng,
och sen på eftermiddagen ska jag repa teater i Kisa. Söndagen blir
också att ägna åt teater. 

Morsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela