Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

dam du dii dejj...

Publicerad 2012-06-28 12:21:38 i Tejjnas tankar.,


Torsdag då. *suck* Och ingenting att göra. Solen skiner, men att ligga och sola är inget alternativ. Blir så jäääävla uttråkad. 
Frågat folk om de vill komma och fika, men inte fått svar. :( 

Imorrn ska jag och Pontus spela teater i Gamla Linköping. Vi ska ha på oss tidsenliga kläder, och gå omkring och mest vara. Handla, prata med folk och sånt.. Hänga på det som händer, om de andra skådisarna hittar på nåt. Mycket improvisation med andra ord. :) Blir nog skoj. Vi ska vara där mellan klockan 14 och 20. Kom och titta. :)

Men idag vet i fan vad jag ska hitta på som sagt.. Blir väl att sitta på balkongen under parasollet och läsa eller nåt. 



Linnet jag köpte igår... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela