Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Lördag kväll.

Publicerad 2012-04-21 18:39:26 i Tejjnas tankar.,

Sådär. Nu är jag ägare av en Samsung 40 tum.
Mötte upp Tim vid hans lägenhet, och så åkte vi till
Siba i Tornby. Vi var lite hungriga, så jag köpte en
varsin cheeseburgare till oss.
Inne på Siba kollade vi på en massa
olika tv-apparater, och först tänkte jag
ta en 32 tummare, men så blev jag
fundersam över om det inte var för litet...
Och jag visste inte om en 40-tummare skulle
få plats i min tv-hylla..

Så vi drog till Jysk istället och köpte en ny tv-bänk.
Jag hade träffat Jill på förmiddagen, och nämnde att jag
eventuellt skulle köpa en ny tv-bänk, och hon sa då att
Jysk hade rea på en snygg tv-bänk.
Så jag köpte just den. :) Men de hade inga i lager,
men får den på onsdag eller fredag.

Vi åkte tillbaka till Siba, och då fick det bli en Samsung 40 tum.
Fick 10 % rabatt också, eftersom jag hade poäng på mitt Siba-kort
som jag fick när jag köpte min mobil för nåt år sen.
Vi åkte hem efter köpet, och Tim hjälpte mig koppla in allt
och ställde in alla kanaler rätt. På min gamla tv låg alla kanaler
huller om buller, och det gick inte att ändra, hur mycket jag än försökte.
Typ, 1:an låg på 3:an, 3:an på 5:an, osv...
Men nu är allt rätt. :)

Efter att allt var klart så bjöd jag Tim på pizza som tack. :)
Nu har han åkt hem, och jag ska fan slänga i en film och ligga och
slöa i soffan. :)
Morsning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela