Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Lördag förmiddag.

Publicerad 2012-04-21 09:34:59 i Tejjnas tankar.,

Gick upp vid 6:40. Drack lite kaffe,
sen drog jag ner till tvättstugan ett par vändor.
Vid 12:35 ska jag ta bussen till stan och möta upp
stora lillebror Tim. Jag ska köpa en ny tv, och han ska hjälpa
mig, för jag kan ingenting om sånt. Sen ska han köra hem mig
och tv:n till åtvid. :) Jag har en snäll lillebror. :)

Resten av dagen vetifan. Ska ta en dusch snart, och käka nåt.



Gammal bild!!! Tony är 15, jag är 23 och Tim 20. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela