Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Uäck...

Publicerad 2011-10-24 19:46:38 i Tejjnas tankar.,

Sitter i soffan nu med Snape brevid mig. Jag har ätit spagetti med korvbitar och lök. Proppmätt. 
Paps var här förut och hämtade mitt busskort, som mams ska låna imorrn när hon ska in till stan.

Jobbat som vanligt idag. Lyssnar på ljudbok samtidigt. Änglamakerskan är riktigt bra. Spännande.
Jag har aldrig riktigt gillat påhittade historier, är mer intresserad av självbiografier, men Läckbergs böcker är faktiskt bra.


Uhm... har inget annat att skriva om egentligen, förutom att Snape och Sirius, mina katter alltså, håller på med någon slags protest mot något.
I lördags natt pissad Sirius på mina kläder jag slängt på golvet. Han har aldrig aldrig aldrig kissat inne förut.
Snape kontrade med att kräkas på min handväska som stod på golvet i hallen.
Va fan!?



Kommentarer

Postat av: Stefan Falkelind

Publicerad 2011-10-25 14:26:37

Kiss och spya på samma gång. Kan det bli mer illa. Vad har du för jobb som kan sitta och lyssna på ljudbok samtidigt.



Boktävling på min blogg

http://stefanfalkelind.com/2011/09/vinn-boken-farligt-omrade.html

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela