Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

This is halloween...

Publicerad 2011-10-30 16:37:49 i ,


Halloweenfest igår hos Pontus och Issa. Skitkul! Vi blev bara 5 pers, men det var kul ändå. :D Drack, lyssnade på musik, spelade "Absolut Överens", och Mortal Kombat på PS3, och snackade skit.

Vi gjorde oss i ordning under festen, jag kände inte för att sitta på bussen in till stan utklädd som vampyr med blod överallt. :P

Ja, jag vet att halloween är på måndag, men att festa på en måndag när man ska jobba dagen efter känns inte okej. :P
Och L'Orient hade halloweenfest också, skitkul att se så många utklädda. :)

Lite pics!







I would like to play a game....





Random kille på krogen med
jävligt cool sminkning. :D





Idag har jag mått som jag förtjänat, men Micke gjorde mig lite sällskap, med pizza och film. :)

Annars har jag bara slöat idag. Legat i soffan och glott på Grey's Anatomy. Skönt som fan.

Morsning!

Kommentarer

Postat av: Gaymasen

Publicerad 2011-10-31 14:04:54

Skitsnyggt, haha! Och håller med, det firades ju i helgen inte idag.. Vem går ut idag liksom???

Postat av: Gaymasen

Publicerad 2011-11-01 18:53:09

Nej men fy fan! Hade blivit PISSED på henne, seriöst. Folk har väl ändå vett hur full man än är. Yuck.. Gott med kebab, för övrigt. ;-)

Postat av: Gaymasen

Publicerad 2011-11-03 16:17:52

Jajaja. Av alla läsarna är det väl logiskt att NÅGON har varit på kalas... Hmpf. ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela