Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Slut.

Publicerad 2011-10-23 19:22:10 i Tejjnas tankar.,


Så var denna helg slut. Jag har inte gjort ett skit, knappt. I fredags satt jag uppe länge och nördade dator. På lördagen sov jag till 10. Parkerade röven i soffan och glodde på Grey's Anatomy säsong 1 på dvd. Satt i soffan i stort sett hela dagen, men vid 17:30 drog jag upp till mams och paps där jag blev bjuden på mat. 

Vi kollade på gamla kort mams hade hittat i källaren. Skitskoj. :D 
En massa bilder på mig som barn och på kusiner, och mor-och farföräldrar. :)


1; Jag, 4 eller 5 år.
2; Paps, jag och stora lillebror Tim ute på promenad.
3; Syskonkärlek. 
4; Älskade lilla mormor.
5; Morbror Thomas och kusin Nina.


Idag har jag inte heller gjort så mycket... kollat vidare på Grey's Anatomy, har påbörjat säsong 2. 

Tog en liten promenad till affären och handlade lite för mina sista pengar. Skönt att man får lön på tisdag. 
Annars har jag som sagt inte gjort så mycket.. 

Morsning.


Kommentarer

Postat av: Gaymasen

Publicerad 2011-10-23 21:59:17

Ja rackarns!! Måste laga mina byxor på något vis. Men någon skrev att det finns en bra skräddare här så ska nog ta dem till honom så får han kika på't. :-)



Och jaaa Polisskolan är awesome. Hoppas på en uppföljare :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela