Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Chokladcheesecake.

Publicerad 2011-11-26 14:43:30 i ,


Jahapp, såhär blev den, och efter några timmar i frysen så blev den jättebra. :) Godkänd för att vara min livs första cheescake i alla fall. :)



Har varit ett par vändor i tvättstugan idag, som jag nämnde tidigare. Har hängt allt hemma, det var inte så mycket denna gång. :)

Har tagit en dusch och pimpat mig lite. :) 

Just det, var iväg en sväng i skogen och letade efter Sirius som varit borta sen halv 8 imorse. Gav upp efter ett tag och gick ner för backen bakom mitt hus. När jag vände mig om för att ropa en sista gång var Sirius precis bakom mig. :D Han hade antagligen krupit in under garaget och  kom fram när jag gick förbi. :P



Morsning!


Kommentarer

Postat av: Gaymasen

Publicerad 2011-11-26 16:21:32

Mmmm, mums!



Och ja, någon gång ska väl vara den första? Skitkram var det. ;-)

Postat av: Stefan Falkelind

Publicerad 2011-11-26 16:41:40

Oj vad god den ser ut. Nu blev jag sugen på att gå och köpa mig nåt sånt.



Sv: Ja modellen borde ju ingå ha ha.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela