Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Liten krock...

Publicerad 2011-05-26 17:26:44 i ,

Körde av misstag på en gubbes bil bakifrån på Östgötagatan i eftermiddag. Hans bil fick ett par bucklor, men han var skitsur och började härja om att bilen var alldeles ny och att det skulle kosta minst 30 000 kr att fixa och att det skulle minsann jag få betala. Det var ju inte med flit. Han bromsade plötsligt, jag hann inte reagera i tid, och så blev det som det blev. Men bilen jag kör är försäkrad via jobbet, så jag ska inte behöva betala nåt..
Och jag tvivlar på att det kommer att kosta 30 000 att fixa hans bil... det är ju för fan bara plast i stort sett.

Men vi åkte ner till jobbet och skrev i försäkringspapper och sånt, så jag kom inte därifrån förrens vid 16:20.
Men nu är jag hemma i alla fall.. Ska väl ta och käka lite, och kanske ta en dusch.. 
Bye bye then...

Kommentarer

Postat av: Gaymasen

Publicerad 2011-05-26 19:29:01

Rackarns vad trist!



Jag läste dock först "körde på en gubbe" haha jag höll på att sätta i halsen men ja, det var lite lindrigare än så. ^^



Och tack för finfina kommentarer. Och Snape och Sirius? HP-fan hör jag. Haha.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela