Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Meeeen!

Publicerad 2011-03-30 05:39:35 i ,


Satt nästan hela kvällen igår och försöka lära mig nya telefonen. Haha! Fan va ovant. 
Men jag älskar den tamejfan! :D 

Brorsan ska komma hit nån kväll och visa vissa funktioner som jag inte vågat kolla ännu, vill inte sabba nåt med telefonen och göra nån konstig inställning. :P

Nu ska jag åka och jobba. Morsning!

Kommentarer

Postat av: Rebecka - en fotodagbok

Publicerad 2011-03-30 06:19:21

åh,GRYMT! :d

ska kanske köpa en sådan! hiih (:

vad heter den mer än HTC?=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela