Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Shopping. Aah..... :)

Publicerad 2011-06-26 18:34:37 i ,

Åkte till stan idag. Fick låna mammas bil. Plockade upp Jonas på vägen som ville följa med.
Vi drog runt i lite olika affärer. Jag hittade 3 par skor på Skopunkten som jag tyckte var snygga och som jag köpte. :)


Fest, vardags. och jobb. Thumbs up. :)
Eller det första paret kan man ju ha till vardags också, i och för sig.. :)


Köpte lite nytt smink på Kicks då de hade rea, men det blev bara en ny mascara "False lashes effect" och ny ögonskugga. Och så köpte jag bomullspads och nagellacksborttagning.
Blev Åhlens en vända också där jag köpte nya solglasögon, då mina gamla har blivit så repiga.



Sen blev det Ikea en sväng. Jag köpte tavelramar, nytt diskställ då mitt gamla brakade ihop för ett tag sen, och ny tvättkorg och nya galgar.


:) 

Inga kläder denna gång. Provade en del på Cubus, men nä, det fick vara. 

Skjutsade hem Jonas innan jag drog hem igen och lämnade tillbaka bilen. Käkade lite när jag kom hem och plockade i ordning på alla saker, sen fick det bli datorn en sväng. :) Har nördat farmville och slösurfat på youtube.

Jobba imorrn igen. Bläsch. Det var skönt att ha långledigt. Men snart, om en månad, har jag semester. :D

Satt uppe sent igår, kom inte i säng förrens 2, satt och pratade med gullet på msn. :)
Trevligt. :)
Sov alldeles för länge idag, men det gjorde inget.:)


Vi säger så, hejs!

Kommentarer

Postat av: Robert Cayden

Publicerad 2011-06-27 22:27:35

Snyggt!

Postat av: Lovisa

Publicerad 2011-07-12 18:01:53

Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela