Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Lördag? Söndag? Deerp..

Publicerad 2011-06-25 09:55:42 i Tejjnas tankar.,


Var helt förvirrad i morse när jag vaknade vid 6:40.  Trodde det var söndag redan och att jag missat min tvättid som jag bokat under lördagsmorgonen. Men så kollade jag kalendern, och det var ju lördag idag. Så jag har ägnat morgonen åt att tvätta. Spännande som fan!

Har inte gjort så mycket annat, suttit vid datorn och fejsbookat, men det var nästa inga vakna. Undrar varför? :P
Men jag har nördat farmville, och kollat på youtube-klipp, och sms:at med gullet.. ;)
Klockan är 09:50 nu, och jag funderar på vad jag ska hitta på idag... Ut och gå lite kanske? Ska hämta tvätten vid 12.. Hmm.. får fundera på't!




Funderar på att köpa den här tröjan. Den är så snygg!! Men så satans dyr! Bara tröjan kostar 22:90 euro, och så kostar frakten från Tyskland minst 20 euro... Fan att Sverige är så pissigt dåliga på att sälja äkta Rammstein-prylar. Det finns bara skitkopior där trycket försvinner efter ett par tvättar... :(

Nä, tröjan får vara... :( 

Kommentarer

Postat av: EMMAS

Publicerad 2011-06-25 11:52:26

allt bra?:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela