Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Förkyld! :(

Publicerad 2011-06-28 18:52:07 i ,

Det är ju fan att man ska åka på en jävla dunderförkylning nu när värmen äntligen är tillbaka! Ain't that a bitch..
Men jag jobbar på som vanligt. 
Jobbade över igår och idag. Typ död. :(

Men det händer inte så mycket annat i mitt liv.. Jobbar, kommer hem, plockar lite hemma, sover, jobbar... osv...
Äh. Skit samma.


Kommentarer

Postat av: Smsa Låna

Publicerad 2011-07-19 09:53:06

Kul blogg! Det märks att du gillar att blogga!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela