Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Sista föreställningen.

Publicerad 2011-01-30 11:50:04 i ,



Idag är det absolut sista chansen att se Pengarna eller livet på Kulturhuset i Åtvidaberg!
Både skönt och tråkigt att det är slut nu. Skönt att få lite lediga helger framöver, tråkigt att man inte får träffa alla på ett tag. Men vi drar ju igång repetitionerna av Älskade Lovisa senare i sommar. 
Eller lediga helger, det dröjer ett par veckor innan det blir helt ledigt..
Igår var det näst sista föreställningen, och efteråt hade vi lite fest och klipp-och klistrastund. :)
Större delen av ensemblen från Traska ska till Stockholm den 12:e februari och gå rundtur på Dramaten, och på eftermiddagen se Romeo och Julia, musikalen, på Göta Lejon. Ska bli riktigt skoj, och de som ordnat resan har skojat till det lite genom att kräva att vi ska ha pass med oss, egengjorda alltså. :)
Och som sagt, igår hade vi klipp-och klistrakväll och gjorde pass. 
Vi fick se ut som vi ville och heta vad vi ville, och jag heter Rosita Rekvisita, från Rekvicity. XD
Skitkul ju. :P
Och jag uppgraderade mitt utseende lite också. :P



Det var skoj igår. :) Jag drog hem runt midnatt. Gick upp vid 9 idag, och har inte gjort så mycket av värde. Slappat och spelat C&C Red Alert. :)

Nästa helg är det uppbokat som fan. På fredagkvällen ska jag och några till åka till Linkan och titta på farsen Omaka Par. :)
Och på lördagen ska vi ha avslutningsfest med farsgänget, middag på Villan. Ska bli skoj. :)
Och så helgen därpå blir det Stockholm. :D
SEN är det ledigt! 

Vi säger så, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela