Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Grattis Jennie och Henke!

Publicerad 2011-01-26 20:41:41 i ,

Igår föddes deras lille pojk, August. :) Grattis till er. :)


Annars då. Har jobbat som vanligt. Tvättar ikväll, och så har jag varit och storhandlat, fick skjuts av mamma. Blev mat och annat för 1800 kr. Så nu borde jag klara mig ett tag. :P

Vi åkte och tände marschaller vid minneslunden också, morfar skulle ha fyllt 95 år idag om han fortfarande levt.
Nu blir det slappa innan jag ska hämta tvätten.. Imorrn ska jag träna! 
Vi säger så, hejs!

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-02-12 15:11:14

Tack!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela