Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Det var det...

Publicerad 2011-01-30 21:08:42 i ,

Då var det slut för den här gången. 
Sista föreställningen. :)

Mycket bus på scenen, som inte publiken märkte, haha!
Jag satte fast en nakenbild på en tjej i Åkes portfölj, penslade de salta pinnarna som de äter av på scenen med Stopp&Väx, som smakar skit, hade skållhett vatten i en av flaskorna med äppeljuice (som ska föreställa konjak) och det smakar äckligt då, smetade in handtaget på Luvas pistol med tvål, lade en stor svart gummisnopp i lådan som Magnus hämtar passen i, och Pia hade lagt en uppstoppad katt på scenen som bara skådisarna kunde se. :D

Jockes reaktion när han åt av pinnarna på scenen var skitkul XD När han klev av scenen väste han åt mig "Va faaan har du gjort med pinnarna!?? Smakar ju as!!!!"
Jag grät av skratt!

Efteråt blev vi som hjälpt till bakom scenen avtackade och vi fick presenter. :) 


Nu ska jag snart fixa lite lunchlåda till imorrn, och sen sova. Buss imorrn bitti, så jag ska upp vid 04:20. Puuh..
Imorrn efter jobbet ska jag träffa min kusin Nina, som är på besök från Frösön. :D
Vi ska moffa pizza! 

Nina! <3
Vi säger så, hejs!

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2011-01-31 07:24:14

hahaha ... skulle vilja ha sett Jockes min när han åt pinnarna =))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela