Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Vila i frid Morbror!

Publicerad 2011-02-22 21:16:15 i Tejjnas tankar.,



Igår kväll avled min kära morbror Bert, aka Besse till följd av en tids sjukdom.
Pappa ringde igår kväll och berättade det tråkigt.
Jag vet inte varför, men jag reagerade starkare än jag trodde jag skulle göra,
jag satt på hallgolvet och grät högt, så grannen Camilla hörde mig och kom in och tröstade mig.

Sov rätt dåligt inatt, så det var rätt segt att jobba idag..
Efter jobbet följde jag med pappa hem till mamma, och efter ett tag kom stora lillebror Tim också. Vi satt och pratade minnen om Besse, och en del annat också.
Nästan 3 timmar satt vi där, innan jag och Tim åkte hem.


Mina tankar går till Besses familj.
<3



Hejdå Besse. Vi kommer att ses igen.
<3

Kommentarer

Postat av: Susanne W

Publicerad 2011-03-02 09:09:17

Hej Tina,vad fint du gjort på din sida om min pappa.Saknar honom så himla mycket men Vi har många fina minnen tillsammans med honom det får vi aldrig glömma,kram på dej<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela