Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Skön söndag!

Publicerad 2011-02-27 18:49:23 i ,

Gick upp tidigt idag, redan vid 7. 
Åt frukost, och duschade och fixade till mig, sen vid 9:30 drog jag in till stan för att shoppa lite och träffa min kusin Sara.
Men dum som jag var trodde jag att affärerna öppnade 10, men icke, nästan alla öppnade 12, så det blev att jag gick hem till Sara innan shoppingen, istället för efter.
Vi drack kaffe och snackade massa skit och busade med Nelli. :)

Vid 12 gick jag till city igen och kollade i affärer. Hittade två nya linnen, en stickad cardigan och ett diadem med en ros på. 171 kr för allt. Hej, jag älskar rea!!

Sen köpte jag nya skor till sommaren, ett par svarta, vanliga gympaskor, på Deichmann Sko
Sen gick jag till Åhlens och tittade lite på bokrean, men hittade inga böcker som jag ville ha, men köpte filmen Tusen gånger starkare.

Efter Åhlens gick jag till Lagerhaus, där jag köpte en toalettrulleställning, eller vad man ska kalla det, och en dörrhängare. 
Alltså en sån där med krokar som man hänger på dörren:



Därefter gick jag till Bok&CD-media, och där köpte jag 4 böcker. :)



Efter bokinköpet gick jag nere till Resecentrum och väntade bussen som skulle gå 14:30, för att senare upptäcka att det gick ett tåg hem till Åtvid, och dessutom en kvart tidigare än bussen.
Och så kommer man hem lite snabbare med tåg. Kom till åtvid vid 14.50, och var anlände till lägenheten vid 15:00.
Helt perfekt.

Packade upp allt, och började fixa lite mat. 
Senare ringde min mobil, det var ett par som ville komma och kolla på crosstrainern jag har ute på försäljning på Blocket. 
De skulle komma runt kl 18, så jag käkade, städade lite, och började kolla lite på filmen jag köpt.
De var ganska intresserade av crosstrainern, så de skulle ringa imorrn om de bestämt sig.
:)

Nu ska jag slappa lite innan läggdags. 

Vi säger så, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela