Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Han är blåst, han är blåst, han har blivit lurad...

Publicerad 2011-12-25 19:21:38 i ,


Fy fan va vi lurade lillebrorsan Tony idag. :D
Hans flickvän Dorianne bor nere i Skåne, och hon och Tony hade bestämt att hon skulle komma upp hit till Åtvid på tisdag. 

Men hon kom idag istället. :)
Pappa skulle åka och "tvätta bilen i garaget", men åkte till stan istället.
Pappa och mamma hade redan kommit överens med Dorry att hon skulle komma tidigare, och pappa skulle hämta henne i stan när hon kom med tåget.

Jag drog upp till mamma medans pappa var iväg, jag ville se Tonys min när Dorry dök upp utan förvarning. :P
Tony och jag satt och kollade på TV, eller rättare sagt, jag kollade på tv, och Tony satt och pysslade med ett slags pussel han fått i julklapp och märkte inte när Dorry kom in i vardagsrummet. Hon stod på andra sidan bordet och frågade "Har du kul Tony?" och han var så inne i pusslet att han inte hörde henne. 

Vi andra stod tysta och väntade på att Tony skulle reagera, och när han väl gjorde det så såg han ut som en fågelholk i ansiktet. XD
Skitkul. :D

Jag stannade en stund, sen lånade jag bilen och åkte och storhandlade. Körde hem allting efteråt, sen åkte jag och lämnade tillbaka bilen.
Satt kvar en stund och tittade på "Ensam hemma 2" med mamma. Gick hem när den var slut.

Nu ligger jag i soffan och halvkollar på "Harry Potter och dödsrelikerna - del 2" och dippar gurkstavar. :)

Morsning. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela