Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Gott nytt år.

Publicerad 2011-12-31 09:39:04 i ,


14 och en halv timmar kvar av 2011.

Igår var det genrep av nyårsfarsen. Tyckte det gick jättebra för skådisarna. Och allt funkade bra med rekvisitan. :)
Efter genrepet stannade jag kvar och hjälpte till att ställa i ordning alla stolar och sätta ihop med plattor så de inte glider iväg. Och så är det av brandsäkerhetsskäl. 
Och så bar vi gradänger och städade salen och plockade bort Odd's alla vertyg och överblivet material.



Vi var klara vid 00:30. Jag hjälpte till att bära ut den sovande Jeff till bilen, sen skjutsade Pia hem mig. Skönt att slippa gå hem. Var skitkallt inatt.
Gick upp vid sju imorse, tvättdag som vanligt.. Finns ju fan aldrig några vettiga tider att boka. :(
Har ont i hela kroppen efter igår, gradängerna är så satans tunga. :/
Gradänger är alltså stora tunga skivor som staplas upp så att det blir en liten upphöjning så att publiken långt bak kan se lite bättre. :)

Ska ta och sova lite snart tänkte jag, så jag är lite piggare ikväll. Premiär och partey! :D 

Morsning!!


(bilden på mig i programbladet.. 
Är sjukt nöjd med den. :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela