Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Min bebis. :D

Publicerad 2011-04-25 13:46:42 i ,


Nu har jag fått hem min lilla älskling. 
Jag vet, jag har tjatat en del om det, men mina katter är som mina barn, och jag älskar dem!

Sirius mår avsevärt bättre och han äter ordentligt. Hos veterinären hade han fått fläskfilé. Jo jag tackar jag. :P 
Så bortskämd ska han inte få bli, här hemma fick han kladdmat med kyckling och anka. :) Men det åt han med god aptit, och det är bra. Veterinären sa att han hade ätit lite dåligt där, men jag var övertygad om att han skulle äta bättre när han kom hem, och jag hade rätt. :)

Men han får inte gå ut på några dagar, och han ska äta medicin i ett antal dagar också. 

Han ska på ett återbesök nästa vecka, för att kolla att allt fortfarande står rätt till med njur-och levervärdena. :)




Sirius i buren när vi ska åka hem. :) <3

Kommentarer

Postat av: Gaymasen

Publicerad 2011-04-26 13:19:43

Tack för alla söta kommentarer jämt! :) Och att du saknat mig. Härligt att höra. Haha! Kram :D

Postat av: M E R E I

Publicerad 2011-05-01 18:46:55

- awh vad söt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela