Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Hoppsan!

Publicerad 2011-04-29 05:46:08 i ,

Har visst inte bloggat på ett tag nu. :P
Men jag skriver ju inte så intressanta saker, så skit samma.

Veckan har bara bestått av jobb och träning i stort sett. Men nu är det freedag! Så jädra skönt! Och Valborgsmässoafton är i antågande. Fest med grillning och häng vid Bysjön står på schemat. :D 

Min katt Sirius mår bra också. Han beter sig som han ska, och visar inga tecken på att han mår dåligt efter ormbettet. :) Han springer runt och jamar och försöker öppna ytterdörren som är låst, och äter och dricker som vanligt. :)
Han får inte gå ut ännu, eftersom han äter medicin fortfarande. Medicinen äter han utan protester. Eller ja, jag tvingar ju i honom medicinen, jag bänder upp hans käkar och släpper ner tabletten och håller sedan ihop käkarna tills han har svalt tabletten. :P
Men han är så duktig. :) 

På måndag ska han på återbesök, men det har jag ju redan talat om. :)

Nu ska jag snart åka och jobba, mycket att göra idag! Ska sopa en massa cykelrum idag på ett stort område, hoppas bara att de som bor där har tagit ut sina cyklar, satte upp lappar om det för ett tag sen om att jag ska sopa cykelrummen och att de boenden ska ta undan sina cyklar så det blir lättare för mig att sopa. :)

Mitt jobb är så jävla intressant, eller hur!? ;D 




Men vi säger så.
Mmmmmmbye!

Kommentarer

Postat av: Gaymasen

Publicerad 2011-05-02 13:14:12

Sv; Pfft kattjävlar säger jag. Haha. Dock blev hela handen uppriven men visade bara tummen. Inte så det gjorde ont-ont men jaja. Du fattar. Haha. Men jag tycker om deras katter. Jag får skylla mig själv som busade lite för hårt med Nisse, som han heter, då han inte är van det. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela