Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Lite kortare. Lite rödare.

Publicerad 2010-10-30 13:49:13 i ,


Igår blev det en ny liten makeover av mig. 
Klippte upp det lite mer den här gången och färgade.


Då, sen, och nu.

Gick upp vid 8 idag, och vid 9 drog jag till gymmet. Skönt som fan. :)
Efter gymmet tog jag en sväng på marknaden. Var som vanligt inget att direkt, köpte en väska bara. :P
Håller på och tvättar nu. Sen ikväll är det ju fest hos Leffe. 
Ska bli spännande. :P


Vi säger så, hejs!

Kommentarer

Postat av: Gaymasen

Publicerad 2010-11-01 20:33:30

Gillade det blonda med en liten effekt bäst. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela