Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Snö!

Publicerad 2010-11-09 19:30:15 i Tejjnas tankar.,

Nu har det kommit en massa snö på riktigt. :)

Klockan 04:45 imorse.


Klockan 19:23 ikväll.


Lade på vinterdäcken på firmabilen imorse innan jag åkte ut och jobbade. Kände inte för att åka kana med bilen idag. :P
Fast mina vinterdäck är rätt kassa ändå. Lite slirigt var det ju. Och jag lär mig aldrig att sänka farten när jag beger mig in i Abisko-rondellen i Linkan när det är halt väglag. Som idag. Jag fick sladd, så jag åkte jag nästan på tvären runt i rondellen, men jag lyckades i alla fall ta mig ut i rätt utfart. :P

Imorse lyssnade jag på Bandit Rock som vanligt. Bollnäs-Martin låter som en trasig rasp på rösten. Han bad lyssnarna höra av sig med tips om vad han ska göra för att bota halsen, jag ringde och tipsade om jod! Funkade för mig när jag tappade rösten inför teatern i somras. Höll på att kräkas av skiten, men det hjälpte. :)

Annars då. Jodå. Jag överlever. Det var rätt kallt idag. Värmen i min bil har pajat, och bilens rutor immar igen hela tiden, så jag får åka med rutorna nervevade. Lagom kul sådär när det är halv snöstorm ute också... 
Men men. Det löser sig la det med.

Tänkte på R en hel del igår... Jäkla synd att han inte kände samma. Men det är ju som vanligt. Så fort jag börjar gilla en kille och han får reda på det så visar det sig att han inte känner samma sak för mig.
Men jag är ju van vid det här laget. Bara att gå vidare.

Nahe, nu ska jag diska. Sen vetifan vad jag ska göra fram till klockan 21. DH är ju ikväll. :D
Men nåt hittar jag la på. Blir nog att spela lite Playstation. :)

Förresten, mina katter är skitsura över att det snöar, de gillar inte snö. 
Sirius har parkerat sig i ett av fönstren i vardagsrummet och surar. 
Och så blänger de på mig, som om det är mitt fel att det snöar! :P



Vi säger så, hejs!!

Kommentarer

Postat av: amira

Publicerad 2010-11-09 19:47:28

Haha man kan knappt gå här i Uppsala!! Haha, hoppas din dag varit bra annars..

Postat av: amira

Publicerad 2010-11-10 19:14:30

Hahhaha ojj! Hoppas värmen i bilen fixar sig, snö är bara hgdfukzdsghf hahha



allt bra annars?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela