Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Jahapp...

Publicerad 2010-11-20 21:48:25 i ,

Var ett tag sen jag uppdaterade.
Har inte haft ork eller lust. 

Men det är inte mycket som har hänt... det har snöat, snön har försvunnit, det har snöat igen, och det har töat bort igen.
Igår kväll snöade det jättemycket, men idag har det varit tö-väder, och nu regnar det. Men men.
Jag har julkänslor i alla fall! 

Har städat balkongen och gjort den redo för vintern. Har ställt ner utemöblerna och balkonglådorna i källaren. Passade på att ta upp lådorna med julsaker när jag ändå var där nere. 
Skulle bara kolla lite i lådorna, och vips hade jag ställt fram nästan allting, så nu är det julpyntat.. :P
Nästa söndag är det advent, då ska jag sätta fram ljusstakarna :) Imorrn ska jag hänga upp julgardiner. :)
Har tvättat en massa idag också.. Intressant.. Not.

Och så har jag städat i garderoben. Jag är ju väskoholic och har ett stort antal handväskor som jag hade hängt upp på en krok-hylla.. Den rasade ner häromdagen, så allt var en jävla röra i garderoben..



Vad har jag gjort mer idag? 
Jo! Sett på REC 2. Såååå dålig! En del uppföljare brukar vara bra, men den här var kass. Inte ett dugg läskig och slutet var helt sjukt.

Just det, satte upp min porrbelysning på balkongen också, myspys. :P


:)

Vi säger så, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela