Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Puh.

Publicerad 2010-05-27 21:55:53 i Tejjnas tankar.,

Idag har jag varit aktiv minsann!
Jobbat som fan på förmiddagen, och lunchen tillbringades ute vid Linköpings segelbåtshamn. Käkade en take away-smörgås och njöt av vädret.



Efter lunchen jobbade lite mer, sen åkte jag till sjukhuset och lämnade blod. Idag hade sköterskan svårt att hitta venen, så hon fick klämma till armen lite i en såndär blodtrycksmojäng, och då syntes venen lite bättre. :)



Efter blodgivningen åkte jag och jobbade lite till, blev väldigt seg, så jag tog det lugnt..
Åkte till Blomsterlandet en sväng och handlade på mig lite nya blommor till balkongen.
Stjärnöga, petunior och hänglobelia.
När jag kom hem pysslade jag på balkongen och planterade allt, och så städade jag iordning den. Så nu är det så fint så. :)



Balkongmöbler, och stjärnöga.



Mer balkongmöbler, och pelargoner och
handduk på tork. :)



Hänglobelia. De är inte utslagna, men när
de väl är det kommer det bli superfint!



Och petunior. :)


Imorrn blir det after work med några
jobbarkompisar. Blir nog trevligt, får vi hoppas..
Och på lördagkväll blir det samkväm hos Luva.

Vi säger så, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela