Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Vilken jävla huvudvärk jag har... :(

Publicerad 2010-03-28 19:51:12 i Tejjnas tankar.,

Usch.
Helgen har varit bra. I fredags käkade jag pizza ihop med Micke, och så kollade vi på film, och lekte med dinosaurier. :D
Det blev en orgie, haha!

 


På lördagen åkte jag in till stan och mötte upp Anna S, vi skulle se Aguson spela på Jam.
Först gick vi och fikade på Ciccolata. Drack Café Nougat och käkade baguette med kyckling på. Mums!

Det blev en liten mini-spelning med Aguson, alla kunde inte närvara, så det var bara Peter, Henka och Pera.
Men det var bra ändå. :)




Efter spelningen åkte jag hem till Åtvid igen. Gjorde typ ingenting hemma först på ett par timmar, men sen
masade jag mig upp ur soffan och diskade och hängde in fredagens tvätt i garderoben och dekorerade kakelplattorna i köket. Blev rätt fint faktiskt. :)




På kvällen fick jag besök av Romeo som stannade ett tag. ;)
När han åkt hem satt jag vid datorn ett tag innan jag gick och lade mig.

Sov till 12 idag. Ställde om klockan igår innan jag gick och lade mig.
Seg dag idag... Har varit och handlat, och käkat tacos med syrran..
Blir nog att sova tidigt, har som sagt sån jävla huvudvärk..

Blev ett tråkigt inlägg idag.

Säger så, hejs.

Kommentarer

Postat av: null

Publicerad 2010-03-29 19:33:23

Det var en väldigt trevlig lördag tyckte jag:-)

Postat av: Sara Henriksson

Publicerad 2010-03-30 08:27:09

Mmm fika låter mys, gillar att du hänger i Link :)

Hoppas allt är bra med dig kusin, kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela