Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Midsommarafton.

Publicerad 2010-06-25 19:56:16 i ,

Sitter hemma och slöar. Skönt. De senaste helgerna har bestått av en hel del festande, så jag kände att jag ville vara hemma och ta det lugnt. Har ätit färskpotatis idag till lunch, den första för i år :) Och så stekte jag korv och hade gräddfil med gräslök i, och sallad. Gott gott. :)



Födelsedagen i onsdags var bra också. :) Mamma, pappa, syrran, småbröderna, brorsdottern Nathalie, och Micke och Luva kom och fikade.
Fick massa fina presenter av familjen också.

                    

1; Paket!
2; Tårtan som lilla lillebror bakade.
3; Ny dvd-spelare av mamma och pappa.
4; Ny mp3-spelare av syrran och stora lillebror.
5; Ljus av lilla lillebror.
6; Spargris av mamma och pappa.
7; Filt av mamma och pappa.
8; Ishink med två flaskor vin av mamma och pappa. :)

Bra grejer. :D mp3-spelaren är kanonbra! Och likaså dvd-spelaren. :D

      

1; Nathalie, Anna och pappa.
2; Tim, Tony och Nathalie.
3; Mamma och Luva.
4; Micke.

Det var en väldigt trevlig 25-årsdag. :)

Idag som sagt är det ju midsommarafton. Och idag fyller min ena katt Sirius 4 år. :) Min lilla pussunge!



Snart kommer Micke hit en sväng, blir att dra en film och dricka ett par öl och bara chilla. :)

Vi säger så, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela