Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Härlig start på semestern!

Publicerad 2010-06-28 20:15:35 i ,

Idag startade min semester på riktigt, eftersom jag inte räknar helg och så som semester. :)
Men igår åkte jag in till Linkan, till Ikano, och IKEA's rea.
Hade inget konkret jag skulle köpa, bara en parasoll, men de var slut. :(
Men hittade lite småkrafs till hemmet som jag köpte. :)

         

Grejerna jag köpte på IKEA. Liiite pensionärsvarning på dragvagnen, men den kommer att komma väl till nytta när jag ska handla mycket och tungt och inte har tillgång till bil :)

Köpte 2 par nya skor och ett par också på Skopunkten.

   


Helnöjd med skorna. Skoskav fick jag på köpet. :)

På kvällen träffade jag Angelica och svullade en pizza. Snackade lite skit som vanligt. :)

Idag gick jag upp vid 9, och käkade lite frukost, sen vid 10 kom Angelica hit och solade med mig. Låg på min filt och softade och lyssnade på musik på netbooken som jag tagit med mig ut. Mitt trådlösa nät sträckte sig ända dit ut, vilket jag tyckte var perfekt :)




Vid 12 drog jag in och tog en dusch, käkade lite och sen gick jag neråt och köpte skavsårsplåster innan jag tog bussen in till stan igen, för att träffa min kusin Sara och hennes dotter. :)
Vi drack kaffe på Espresso House och snackade skit.

Innan jag träffade Sara gjorde jag några fynd på H&M och Hemtex.


 

Jeansen köpte jag efter att jag träffade Sara, inna jag åkte hem..
Köpte dem på vinst och förlust, provade dem inte i butiken, eftersom jag har provhyttsskräck, MEN jag köpte dem i en storlek mindre, och guess what??? De sitter perfekt!! :D
Jeansen jag hade innan är D26, nu köpte jag D25. Målet är D20. :)
Klippet har sjukt bekväma jeans och billiga också! I like!

Köpte 3 par jeans, och 2 linnen. Linnena och scarfen och mascaran kommer från H&M. :)




Sara. :)


Bra dag! :D
Imorrn ska jag försöka ta mig till gymmet och träna lite, slarvade som fan förra veckan eftersom jobbet tog all energi, men nu ska jag sätta igång igen!

Vi säger så, hejs!

Kommentarer

Postat av: pocka

Publicerad 2010-06-28 20:45:44

Hihi, va härligt att du hitta lite kläder, gillar grejerna som du köpte till hemmet ditt :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela