Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Gött att vara igång igen!

Publicerad 2010-06-29 22:42:55 i ,

Stack och tränade idag på eftermiddagen, och jävlar vad det kändes bra!
Slarvade ju förra veckan, jag var så jävla trött efter jobbet och hade en massa annat att göra så träningen fick gå bort helt. Men nu jäklar är jag igång igen!
Körde löpband idag, och armar och mage.
Klarade 65 pushes i crunchern idag, fy fan jag är bra. :D

När jag kom hem fixade jag mat i form av spagetti och köttfärssås. Gött som fan.
Sen har jag bara slappat! Har legat i soffan och kollat på The Truman Show. Helt okej film, kanske inte en av Jim Carreys bästa, men den funkar. :)

Nu sitter jag på balkongen med netbooken och slappar, lyssnar på musik och dricker saft. :)

Imorrn blir det nog gymmet en sväng på morgonen, sen ska jag tvätta och dona hemma, sen på kvällen ska jag in till stan till brorsan och hans fru. Ska bli trevligt!
Inte så ofta man träffar dem. :/
Funderar på att dra till Valla några timmar innan och sola lite om vädret tillåter. Ska ta med min fina döskalle-filt jag fick när jag fyllde år, i så fall. :)
Men vi får se som sagt, har inte bestämt mig ännu.

Nähä, ska ta och bege mig in och sova lite nu, innan myggen äter upp mig helt och hållet!
Vi säger så, hejs!


Kommentarer

Postat av: Eleonore

Publicerad 2010-06-29 23:14:45

Jag provade aldrig den men såg riktigt gott ut! :)

Postat av: Pocka

Publicerad 2010-08-19 14:54:13

Syns ikväll :-)



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela