Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

2 veckor kvar...!

Publicerad 2010-02-06 12:43:05 i ,

Så sjukt fort tiden har gått egentligen... det är nästan 6 månader sen Pontus fick tag i biljetter till oss till Rammstein i Globen.. Kändes som en evighetslång väntan till februari 2010... Och nu sitter vi här, i februari, med bara TVÅ veckor kvar tills det är dags!!
Igår bokade jag två biljetter åt oss på festivalbussen också. :D 

 

Kommentarer

Postat av: Emelie <3

Publicerad 2010-03-01 23:58:39

Åh vilken mysig blogg du har (:

Kram <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela