Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Julafton!

Publicerad 2010-12-24 10:11:08 i ,

Nu är det julafton igen. Det är ju fan att det ska kännas som att tiden går så fort.
Ska hem till mams och paps om ett par timmar och äta mat och se på Trolltyg i tomteskogen och Kalle Ankas jul! 
Och så ge bort mina julklappar jag köpt. :) 

Jag och Sofie tog en vända på stan efter jobbet igår för att inhandla det sista.
Hade bara 3 klappar kvar att köpa, sen blev det lite klappar till mig själv. :P
Köpte två nya Rammstein-tishor på Why Not och lite nya armband jag ska ha på nyårsafton.
Och så käkade vi på McDonalds, som vi alltid gör när vi två går på stan. :P
Tur att det inte är alltför ofta vi gör det. ;)

Tog bussen hem, och jag fick skjuts av paps hem från stationen, men först tog vi en vända förbi Willys, behövde handla hem lite kaffe och mjölk och kattmat. :)
Mina katter har fått kladdmat till frukost. Det brukar de inte få, men det var uppskattat. :)
Mina små bebisar! <3
När jag kom hem slog jag in julklapparna, sen låg jag i soffan resten av kvällen och slappade.
Gick upp vid 9 idag och har tagit en dusch. Nu lyssnar jag på julmusik och dricker kaffe. Ska väl börja fixa till mig snart.
GOD JUL ALLA VÄNNER!!!

Kommentarer

Postat av: Leah Rose

Publicerad 2010-12-25 00:54:17

Ne men lite NY look här inne, me like :)

God jul på dig med kära kusin!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela