Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Helgen.

Publicerad 2010-08-16 14:54:10 i ,

Måndag. Jag är helt slut i kroppen och hjärnan just nu.
Har spelat föreställningar fredag, lördag och söndag. Det är ju rätt kul, men det ska bli skönt att lägga det åt sidan när vi kört alla föreställningar.
Det har varit rätt roligt i helgen, vissa saker hade ju varit skönt att slippa se, men skit samma.
Nu ska vi inte spela förrens på fredag igen.

Idag har jag varit på gymmet och tränat. Skönt som fan.
Gick till affären efteråt och handlade. Mötte mamma, som skjutsade hem mig efteråt.
Har inte gjort så mycket annat idag, spelat spel på datorn, ätit lite, myst med katterna..
Imorrn ska jag tvätta och städa lite.

           

Vi säger så, hejs!

Kommentarer

Postat av: hanna

Publicerad 2010-08-21 12:02:45

Hej vilken trevligt blogg du har,

Tyckte du skrev helt rätt på cindirellas.blogg.se



Kram kram!

Postat av: Malin

Publicerad 2010-08-27 09:42:57

Hej på dig Thina!

Förstår om det ä både roligt och tröttsamt att teatra... Mina föräldrar har varit och tittat på er oc de tyckte du var jätteduktig, de bad mig hälsa det! Och de tyckte även att Tuva var duktig.... ehh tror de måste menat Luva.



Jag tycker det är himla inspirerande att du håller i med träningen! Heja heja!



KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela