Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Hejdå håret.

Publicerad 2010-08-31 22:12:27 i ,

På torsdag ska jag klippa av mitt långa hår och blondera det.
För er som inte vet så är jag faktiskt blondin från början. :) Eller ja, mörkblond.
Men jag färgade håret brunt första gången i femte klass, sen har det bara rullat på. Har haft brunt, svart, lila, blått, svart med blonda slingor, svart med röd lugg...

Men nu ska håret väck. Ska bli skönt faktiskt. Är såå trött på manen jag har nu, det tar tid att tvätta, tar tid att torka, tar tid att reda ut, det trasslar sig hela tiden, och jag kan aldrig göra några roliga frisyrer. Kan i stort sett bara göra flätor, hästsvans, eller ha det utsläppt.. Sprayar jag upp håret så tar det bara en stund så ligger det platt på huvudet igen, för det är så tjockt och tungt..

Så... Hejdå hår.

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2010-09-01 13:59:33

Det är skönt att ha alltför långt :)

Postat av: Pocka

Publicerad 2010-09-02 10:04:53

Hehe tack, men ja är nöjd med min längd :p

Färgen skulle även avslöja att de var ditt hår :p

Postat av: Malin

Publicerad 2010-09-02 10:32:34

Åh det kommer att bli så fint med blont tror jag!

Dock väldigt annorlunda när man är van att se dig i ditt långa mörka hår ;)



Hoppas du blir nöjd!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela