Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Öhöhöhöh...

Publicerad 2010-04-14 19:29:55 i ,

Jag har tråkigt. Sitter och lyssnar på Rammstein och sms:ar med Romeo och slappar mest just nu.
Trååååk.

Jobbat idag som vanligt. Städade en tvättstuga idag, och det var ju inte lite dammigt...! Snyter grått snor. Fräscht...! :/
Men det har ju varit sjukt nice väder idag! :D

Fick årets första näbbmus av min katt Snape igår. Tackar... Yuck. Den var inte ens död, så jag plockade upp den med en plastpåse och dängde den i väggen utanför.

När jag kom hem idag bytte jag några ord med mina grannar, de ville att jag skulle ha deras mobilnummer hemma ifall det skulle hända nåt med deras lägenhet när de ska på semester, de är såna där långliggare på nån camping, så de blir borta rätt många veckor, och de ville att jag skulle ringa om nåt eventuellt skulle hända, typ om nån pangar en ruta eller inbrott.. Inte för att jag tror att nån gör inbrott, har aldrig hört talas om att det varit inbrott nån gång i mitt kvarter. (*ta i trä*)

När jag väl kom in till mig tog jag tag i disken. Ska fixa lite käk senare. Får bli väldigt enkelt ikväll, hamburgare. :)

... Nu ska jag tråka vidare.. Grey's Anatomy vid 21.. :D

Morsning.



Ta mig tillbaka till 20:e februari.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela