Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Rammstein! <3

Publicerad 2009-09-21 22:13:55 i ,

Jag har gått omkring i ett lyckorus idag. Pontus och jag har planerat att gå på Rammsteins konsert i Globen den 20:e februari 2010. Och idag, kl, 09:15 skickade Pontus ett sms där det stod att han hade fått tag i biljetter!!
Jag har inte riktigt hunnit smälta det ännu. Det är nästan overkligt. I 5 år har jag längtat efter att få dem live, men inte fått chansen, förrens nu.






<3

Kommentarer

Postat av: Karro

Publicerad 2009-09-22 12:49:40

Fy fan, jag vill med jue !!!

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-09-24 17:00:30

Vad kul:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela