Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Söndag - Vintertid.

Publicerad 2009-10-25 17:44:27 i ,



Gick upp lite skapligt idag, satte klockan på 9, men upptäckte när jag slog på datorn att klockan var 8. Den ställer om sig själv. Men men, fick en timme extra, och jag kom ju upp tidigare än beräknat, så jag fick lite gjort idag.
Har städat och diskat, och så var jag på besök hos Jennie och Henke.

Vi ses alltför sällan, men när vi väl ses så är det alltid lika trevligt. :)
Vi snackar om allt möjligt och uppdaterar varann om saker och ting.
Vi drack kaffe och åt kakor och chokladbollar.
Lilla Signe låg och sov när jag kom, sen vaknade hon och var lite gråtig, sen somnade hon igen i vagnen, men så vaknade hon igen och då plockade jag upp henne, och då somnade hon i min famn och sov ett tag. Lilla mystjejen. :)


(foto; Jennie)

Gick från Jennie vid 15:30 eller vad klockan var, och gick och handlade. Ringde till papsen som fick komma och hämta mig, för det blev för tungt att bära hem. En låda kattsand på 5 kilo och en påse kattmat på 4 kilo var inget vidare att försöka bära hem, plus en påse med mat och ett paraply.. Men papsen är snäll. :)

Har precis käkat, fick bli tacos ikväll. :) Nu ska jag bara slappa.

Säger så, hejs!

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-10-28 18:48:58

Ja det var jättetrevligt =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela